Wiadomości - Aktualności
Świętokrzyskie spoty w telewizji TVN (video)
Dodał: Agnieszka Data: 2013-06-07 10:39:34 (czytane: 10078)
Kilka dni temu ruszyła wielka kampania promocyjna województwa świętokrzyskiego na antenie telewizji TVN i TVN 24. Trwa prawdziwa medialna ofensywa regionu w telewizji, do której dołączają kanały telewizji publicznej, a za kilka tygodni również telewizji Polsat.
- To największa kampania, jaką do tej pory prowadziliśmy, obejmuje różne media i różne kanały komunikacji. Zaczęliśmy kilka tygodni temu od programu „Nie ma jak Polska” na antenie TVP 1. Potem, kilkanaście dni temu, było „Dzień Dobry TVN”, gdzie promowaliśmy Europejskie Centrum Bajki Pacanowie. Następnie podczas 80. urodzin Koziołka Matołka w Pacanowie gościliśmy przez dwa dni pana Tomasza Zubilewicza z prognozą pogody. Widzowie Kanałów TVN 24 i TVN Meteo obejrzeli 31 maja i 1 czerwca aż dziesięć relacji na antenie obu tych stacji, a do tego kilkadziesiąt 8-sekundowych spotów promujących region. To był wstęp do dwutygodniowej kampanii spotowej na antenie telewizji TVN i TVN 24 – mówi prezes Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, Jacek Kowalczyk.
Prognoza pogody z Pacanowa
Ta kampania już trwa. Pierwsze 30-sekundowe spoty obie stacje z grupy TVN wyemitowały już 1 czerwca. Ostanie widzowie zobaczą 14 czerwca. Celujemy w najlepsze czasy antenowe. W TVN 24 są to spoty emitowane przy „Szkle kontaktowym”, „Kropką n i” „Piaskiem po oczach” , „Faktach po Faktach”. W TVN emitujemy te spoty w różnych porach, zarówno rano przy „Dzień Dobry TVN,” ale też przy serialu „Szpital”, przy prognozie pogody po „Faktach” lub w paśmie filmowym o godzinie 20 - tej np. w przerwie reklamowej w „Harrym Potterze”. Warto dodać, że TVN do dziś uznaje ten spot za referencyjny w grupie spotów promujących turystyczne regiony. - Gdy go wyprodukowaliśmy, był tak nowatorski i ekspresyjny, że obsypano go wieloma nagrodami. Do dziś budzi zachwyt - dodaje dyrektor biura Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego Małgorzata Wilk - Grzywna.
W środę rano na żywo nadawała relację regionu TVP 1, która kilka dni wcześniej do programu „Kawa czy Herbata” nagrała filmową wizytówkę Kielc, Jaskini, Raj i Krzemionek Opatowskich. Za kilkanaście dni drugi program Telewizji Polskiej zacznie emitować siedem 2-minutowych felietonów o różnych miejscach z regionu, promując przy okazji telewizyjną transmisję koncertu „Sabat Czarownic” z Kadzielni.
Kawa czy Herbata? w Pacanowie
- W tym rok po raz pierwszy nagramy nie pięć, a siedem 2 - minutowych filmów o różnych miejscach w regionie, z których każdy zostanie wyemitowany dwukrotnie. Pokażemy między innymi Park Miniatur w Krajnie, Pińczów, Solec Zdrój i Busko – Zdrój. Niebawem ruszy także emisja 65 kilkunastosekundowych zwiastunów „Sabatu”, również promujących region. W zwiastunach zostały także pokazane piękne miejsca z regionu – dodaje dyrektor biura zarządu Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, Małgorzata Wilk - Grzywna.
Departament Promocji, Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego pracuje w tej chwili nad spotem promocyjnym dla regionu oraz 5 - minutowym filmem promocyjnym. Spot powinien zadebiutować w kampanii promocyjnej, jaką departament promocji wykupił na antenie telewizji Polsat w drugiej połowi czerwca.
- Pokażemy w nim nowe ekscytujące miejsca, nie prezentowane wcześniej w spocie emitowanym w TVN. To będzie turystyczne „odkrycie” dla wielu widzów - zapowiada prezes Kowalczyk.
Zobacz spot reklamujący:
Źródło: swietokrzyskie.travel
Czytaj również: Kawa czy Herbata - w Pacanowie (fotoreportaż/video)
Komentarze (0)
Uwaga: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna. IP Twojego komputera: 3.142.96.146
- (2013-06-09 12:18:51)
A kto oglada to SBECKA telewizje
-bartek (2013-06-08 12:13:09)
A ta tęcza w Pacanowie to coś sugeruje?
- (2013-06-07 18:09:20)
Ten koziołek wspaniale oddaje specyfikę naszego regionu; same koziołki u władzy i jest to co jest....
-do olo (2013-06-07 14:24:18)
Strategia ukryta, bo bezwartościowa. :).
-* (2013-06-07 11:48:17)
żeby coś wypromować trzeba się na tym znać oraz wiedzieć po co się promuje?
Nawet 500 filmików o świętokrzyskiem nie będzie miało promocyjnego efektu jeśli będą to tylko obrazki bez konkretnej oferty.Chodzi o ofertę korzyści jakie z pobyty w województwie odniesie przyjezdżający. A nikt sie tym nie zajmuje. Nikomu się nie chce popracować nad taka ofertą. I mamy to co mamy. Najpierw Wąsowicz sfinansować promocję Buska w marnym serialu, co poza wydaniem kasy efektu żadnego nie dało. Teraz Kowalczyk za wielokrotnie większe pieniądze naprodukuje filmików, tez o podobnym skutku. Jednym słowem bryndza
-Leszka (2013-06-07 11:39:11)
Zeby coś wypromować trzeba to naprawdę kochać i znać wartość .....nie tylko pieniądza
-olo (2013-06-07 11:31:15)
spoty, filmiki, audycje radiowe to tylko narzędzia służące budowie marki miejsca. Zeby taka markę w sposób przemyślany budować trzeba dysponować min ideą naczelną tej marki czyli jaki walor chcemy komunikować w tych spotach. Niestety nic takiego nie powstało. Przykład Buska.Chce się nakręcić filmiki o Busku. Po co? Ludzie wiedzą ,że to uzdrowisko i że zaprasza. Przydałby się jakis mniej znany walor Buska , który warto nagłaśniać.
Pan dyrektor Kowalczyk prawdopodobnie nie rozumie na czym polega tworzenie marki regionu. Nie da się wykrzyczeć w wielu spotach żeby ludzie przyjezdżali. Powinno się informować że region oferuje coś wyjatkowego, unikatowego. Tylko że takie walory nalezy najpierw odkryć, potem potwierdzić a następnie nagłośnić.
Jak małe dziecko cieszy się Pan dyrektor twierdząc,że ,,po raz pierwszy nagramy nie pięc a siedem dwuminutowych filmów...,, Ilość tych filmów nie ma znaczenia. Znaczenie ma ich jakość a szczególnie oferta jaką zawieraja. Tu poza przyjezdżajcie nic ciekawego. I tak przekręca się wielka kasę robiąc nieco zamętu i szumu niewiele znaczącego jeśli o markę świętokrzyskiego idzie. Tu zapytam po raz kolejny: co ze strategia promocyjną Buska , którą zdaje się współfinansował departament Pana Kowalczyka? Ukryta przed ciekawskimi czy po prostu bezwartościowa?